Rekrutacja do Szkoły Doktorskiej na rok akademicki 2025/2026 – rozpoczęta!
Przygotuj się do całego procesu wypełniając poszczególne etapy, które regularnie ukazywać się będą na stronie szkoły doktorskiej w Zakładce: Aktualności.
Zgodnie z Zarządzeniem nr 70/2025 Rektora Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu z dnia 28 lipca 2025 roku
w sprawie: powołania Komisji Konkursowej do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego w ramach rekrutacji kandydatów do Szkoły Doktorskiej w Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu na rok akademicki 2025/2026 ustalono terminy III etap rekrutacji:
15.09.2025r. – egzamin ustny z języka angielskiego,
17.09.2025r. – rozmowa kwalifikacyjna.
Dokładne godziny podane zostaną po ustaleniu z Przewodniczącą Komisji Konkursowej po 15.08.2025 roku
Wykaz zagadnień/tematów badawczych zaproponowanych przez nauczycieli akademickich dla kandydatów do Szkoły Doktorskiej w roku akademickim 2025/2026
Opiekunowie, którzy spełnią wymagania Regulaminu przeprowadzania postępowań w sprawie nadania stopnia doktora w Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu oraz ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce Art. 190 pkt 6.* w terminie do trzech miesięcy od podjęcia kształcenia doktoranta w Szkole Doktorskiej oficjalnie zatwierdzeni zostaną jako Promotorzy.
Przed złożeniem dokumentów rekrutacyjnych, kandydat ma obowiązek złożyć zgodę nauczyciela akademickiego na objęcie kandydata opieką naukową oraz oświadczenie o spełnieniu wymogów do pełnienia funkcji promotora. Oba dokumenty do pobrania na stronie szkoły doktorskiej w zakładce: Dokumenty do pobrania
*Promotorem nie może zostać osoba, która w okresie ostatnich 5 lat: była promotorem 4 doktorantów, którzy zostali skreśleni z listy doktorantów z powodu negatywnego wyniku oceny śródokresowej, lub sprawowała opiekę nad przygotowaniem rozprawy przez co najmniej 2 osoby ubiegające się o stopień doktora, które nie uzyskały pozytywnych recenzji, o których mowa w art. 191 ust. 1.,